Beslis zelf mee

Het is weer bijna verkiezingstijd. Met veel plezier heb ik me de laatste jaren namens de VVD-Bernheze ingezet als raadslid en lid van de commissie ruimtelijke zaken. Met mijzelf op plek 5 op onze fantastische lijst hopen wij de komende raadsperiode veel voor u te kunnen betekenen. Want daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Op zich zijn alle onderwerpen natuurlijk van belang, of ze nu worden aangedragen door een inwoner, de raad of door het college van burgemeester en wethouders zelf. Maar sommige onderwerpen hebben nu eenmaal meer aandacht nodig, omdat ze meer impact hebben op omwonenden of het hele dorp. Denk hierbij aan de windmolens op de Bleken, industrieterrein Heesch West of de perikelen rondom gemeenschapshuis “De Pas”.

Niet alle beslissingen van de lokale overheid kunnen rekenen op brede instemming, niet alle keuzes zijn populair. Niet alles heeft een snelle doorlooptijd; soms duurt het allemaal veel te lang. Er misschien worden er soms zelfs fouten gemaakt of voelt het heel erg oneerlijk. Misschien leeft wel het gevoel dat “er toch niets wordt gedaan” met uw vraag, klacht of aanvraag.

Maar ga in ieder geval stemmen op 16 maart. Zonder uw keuze in het stemhokje weten wij niet hoe u de toekomst van Bernheze ziet. Beslis mee en denk mee voor het behoud van een mooie gemeente. En ga dan deze keer (opnieuw of voor het eerst) op de VVD stemmen! Ik kan u de VVD-Bernheze van harte aanraden.

Reageren of meedoen? Graag via info@vvdbernheze.nl.

Mark van de Ven,
Kandidaat #5

Bernheze blijft goed, wordt beter