Ondernemers bedankt!

Deze week werd het jaarlijkse onderzoek naar MKB-vriendelijkste gemeente gepubliceerd. Bernheze is weer gedaald op de ranglijst en komt ook wat betreft het rapportcijfer niet alleen ver onder het Brabantse, maar ook onder het landelijk gemiddelde. We schreven daar vorige week al over in De Mooi Bernheze Krant. Inmiddels heeft de VVD fractie een groot aantal vragen gesteld aan het college. We willen graag aan de slag om van Bernheze een MKB vriendelijke gemeente te maken.

Het midden- en kleinbedrijf is dé banenmotor van de gemeente. Bernheze heeft zo’n 3400 bedrijven. Als het goed gaat met de lokale ondernemers, dan gaat het goed met de gemeente. Maar de coronacrisis heeft veel van de Bernhezer bedrijven, ondernemers en zzp ‘ers hard geraakt. Zij hebben een moeilijke tijd achter de rug.

Vrijdag 19 november is het weer de Dag van de Ondernemer. De VVD Bernheze wil deze dag aangrijpen om enkele ondernemers in het zonnetje te zetten, die het moeilijk hebben gehad tijdens de Corona periode, maar niet bij de pakken neer zijn gaan zitten. Wij willen graag aandacht voor hun positieve benadering en die  ondernemers bedanken voor hun durf en doorzettingsvermogen.

Ken jij een ondernemer in Bernheze die uitblinkt in zijn of haar creativiteit, wendbaarheid en veerkracht? Nomineer deze dan door een mailtje – met een korte motivatie –te sturen naar de VVD-Bernheze en wellicht wordt deze ondernemer wel op 19 november op een leuke manier door de VVD verrast!

Nomineren kan tot en met woensdag 17 november.

Laat het ons weten via info@vvdbernheze.nl

Marijke van Gestel,
Lijsttrekker