We gaan weer beginnen!

Ik hoop dat u allemaal een fijne vakantie hebt gehad ondanks de nog geldende coronamaatregelen. Het virus blijft maar rondgaan, dus laten wij ons nog wel aan de RIVM regels houden, zodat wij gezond blijven. Velen van ons hebben zich laten vaccineren maar helaas nog niet iedereen. Voor hen die zich nog niet hebben laten vaccineren, doe dat alsnog!. Denk aan de gezondheid van uzelf en uw medemensen. Hopelijk worden deze maand de maatregelen weer gedeeltelijk versoepeld.

Er is besloten om weer fysiek te vergaderen voor alle vergaderingen van de commissies en de gemeenteraad. Deze zullen plaatsvinden in de raadszaal met inachtneming van de RIVM voorschriften. Alle vergaderingen zullen digitaal worden uitgezonden via de gemeentelijke website, zodat u kunt kijken en luisteren naar de debatten en de besluiten.

Er staan weer veel onderwerpen op de politieke agenda, zoals bijvoorbeeld de woningbouw en de laatste gemeentelijke begroting voor deze bestuursperiode.

In de afgelopen periode zijn veel zaken aan de orde gekomen, waarvoor inwoners zich tot ons gewend hebben. Zij weten de VVD-Bernheze te vinden en daar zijn wij  blij mee. Wij zijn er voor u!

Wij hebben gedurende de vakantieperiode hard gewerkt aan het verkiezingsprogramma 2022-2025 en wij danken allen die een bijdrage hieraan hebben geleverd. Heeft u nog geen bijdrage geleverd en wilt u dat alsnog doen, stuur die dan naar ons emailadres.

Heeft u interesse om deel te nemen aan het politieke proces, eventueel op de achtergrond, meld u zich dan bij ons.

Reageren:
info@vvdbernheze.nl