Ik heb er zin in!

En dan ineens ben je lijsttrekker voor de VVD Bernheze. Wat een verantwoordelijkheid! Maar wat een eer!

Voor wie mij (nog) niet kent. In het dagelijks leven ben ik volmacht-manager bij een assurantiebedrijf. Ik ben in 1968 geboren in Grave en heb vanaf mijn 6e overal gewoond. Toen leerde ik mijn man Ludwig van der Pas kennen. Een geboren en getogen Heeswijker en hij stond daar al 20 jaar (was ook toen al nodig!) ingeschreven voor een huurwoning. We hadden het geluk dat we gloednieuw huis konden huren aan de Mgr. Dubbelmanstraat. Daar hebben we 5 jaar gewoond en na wat omzwervingen zijn we in Heesch terechtgekomen. Hier wonen we alweer zo’n 14 jaar met veel plezier.

Ik ben nog niet zo lang actief in het de politiek. Dus zal alles dan wel goed gaan? Nee, natuurlijk niet. Maar ik kan je verzekeren dat we met onze enthousiaste groep mensen ons stikkende best zullen doen en er vol voor gaan. En daarbij is een frisse blik nooit verkeerd.

We gaan gezamenlijk de kar trekken, en met elkaar en waar mogelijk ook met andere partijen, samenwerken om er voor te zorgen dat we daadwerkelijk iets voor onze mooie gemeente kunnen betekenen.

En nu op naar de verkiezingen van maart 2022. Klinkt nog ver weg, maar we zijn al bezig met het verkiezingsprogramma.

Wil je graag persoonlijk kennismaken of ook je steentje bijdragen? Meld je aan of kom bij ons langs!  Stuur een mailtje naar info@vvdbernheze.nl of bezoek onze website www.bernheze.vvd.nl

Samen kunnen we het verschil maken!

Marijke van Gestel,

VVD-lijsttrekker