Doe mee met de optimisten

De VVD-Bernheze is positief …… en dan heb ik het gelukkig niet over een coronatest. Natuurlijk is de uitslag van de landelijke verkiezingen hier het mooiste voorbeeld van. Ruim 30% van de kiezers in Bernheze heeft positief gestemd, voor de  VVD, de partij voor optimisten.

Wij zijn vooral ook positief over alle prachtige initiatieven die binnen onze gemeente worden bedacht en uitgewerkt om onze ondernemers in zwaar weer een hart onder de riem te steken. Diverse stichtingen, bedrijven en particulieren die op eigen kracht en belangeloos een ander te hulp schieten. Dat zien wij graag!

Of de gemeente, die meedenkt over grotere terrassen, de belasting daarop vermindert of kwijtscheldt. Die sportclubs financieel ondersteunt, zodat de contributie voor iedereen betaalbaar blijft.

We zijn aan het bouwen in iedere kern. Financieel staan we er goed voor, zeker in vergelijking met andere gemeentes. En grote vraagstukken zullen door de nieuw geïnstalleerde wethouder hopelijk snel opgepakt worden.

Als gemeenteraad hebben wij een controlerende functie en moeten we het college kritisch volgen. Dit zullen we ook blijven doen. Maar regelmatig een positief geluid laten horen kan natuurlijk ook geen kwaad!

Het is goed leven, wonen en werken in Bernheze. Laten we dit jaar samen in gesprek gaan om na de zware corona-periode aan een frisse toekomst te werken. De VVD-Bernheze ziet die toekomst met vertrouwen tegemoet en blijft positief! Voor ons is het glas half vol.

Ben jij ook zo iemand?

Doe dan mee met de optimisten en word lid https://www.vvd.nl/word-lid/

Mark van de Ven