Ik stem VVD

Volgende week gaan wij weer naar het stemlokaal om de nieuwe volksvertegenwoordiging te kiezen. Ondanks de Covid-19 pandemie heeft de overheid er alles aan gedaan om u in staat te stellen uw stem veilig uit te brengen.
De stemlokalen zijn van maandag 15 maart t/m woensdag 17 maart geopend, zodat u een rustig moment kunt uitkiezen. Voor de 70-plussers is er daarnaast de mogelijkheid om via de post hun stem uit te brengen.
Afgelopen week heb ik alle documenten via de gemeente ontvangen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u de website van de gemeente
www.bernheze.org raadplegen.

Het stemrecht is uw belangrijkste recht. Maak daar dan ook gebruik van.

Maar op wie moet u stemmen? Doe zoals ik, stem op de VVD, met onze demissionaire premier Mark Rutte aan het roer. Ik heb er het volste vertrouwen in dat hij in staat is om ons uit de Coronacrisis te loodsen, de overheidsfinanciën op orde te brengen en ons land weer terug te leiden naar het oude normaal.

En als u niet op de VVD wil stemmen, ga dan vooral toch stemmen! Het is uw democratisch recht en er doen meer partijen mee dan ooit. Uw stem is ook deze keer weer van groot belang en hoe hoger de opkomst hoe duidelijker het afgegeven signaal.

De VVD zal zich ook de komende periode weer inzetten om als land veilig, welvarend en stabiel te houden. Een stem op de VVD is een stem vóór ons prachtige land.

#SamenSterkerVerder