Frisse Moed

Na de vakantie periode gaan ook wij weer met frisse moed aan de slag.

De komende tijd hebben we weer veel te bespreken. Alleen al over Heesch West zijn ruim 1300 zienswijzen ingediend, diverse bouwplannen zijn op scherp gezet en er zal op korte termijn gestart worden met de bouw van diverse wijken, waar vast en zeker nog het een en ander over besproken dient te worden. En niet te vergeten de ontwikkelingen om te komen tot “De Nieuwe Instelling” in Heesch.

Als commissielid hebben wij uiteraard over al deze onderwerpen een eigen mening, deze mening bespreken wij in onze fractie om met elkaar tot een gezamenlijk standpunt te komen, uiteraard met de VVD-gedachte in ons achterhoofd. Helaas kunnen wij dit niet altijd voor iedereen goed doen, maar vergeet u niet dat wij altijd onze uiterste best doen om tot een gedegen oplossing te komen?

Ook u krijgt de kans om u te laten horen. Steeds meer burgerinitiatieven en mogelijkheid tot inspreken worden voor u bewerkstelligd. Wilt u hierover eens overleggen, of zoekt u een sparringpartner? Ook daarvoor zijn wij als commissielid graag voor u beschikbaar.

Wilt u reageren? Graag! VVD-Bernheze staat voor u klaar!

info@vvdbernheze.nl

Mark van de Ven