Burgerlid

Een enorm zonnepark op Heesch West, nieuwbouwwijken in iedere kern, onderhoud en aanleg van sportparken, een gezamenlijke visie van meerdere gemeenten op de Maashorst, gasloos bouwen en gemeentelijke belastingen. Slechts een greep uit de vele onderwerpen die aan de orde komen in onze gemeenteraad.

Maar de raadsleden doen dit niet allemaal alleen. Dat kan ook niet. Zij worden ondersteund door zogenaamde burgerleden, die mee vergaderen in de raadscommissies.

Als burgerlid neem je ook deel aan de discussies in de fractievergaderingen, bezoek je de betreffende locatie(s) en probeer je samen een gulden middenweg te vinden om tot breder draagvlak te komen. Maar in het achterhoofd weet je dat er altijd wel een partij niet volledig tevreden zal zijn met de uitkomst.

Een discussie voeren is tegenwoordig lastig, je bent vóór of je bent tegen, zo lijkt het wel. Toch doen wij onze uiterste best om onafhankelijk tot de juiste oplossing te komen.

Als burgerlid van de VVD hebben wij een luisterend oor en zijn we altijd bereid en bereikbaar om naar u te luisteren. Wij proberen voor u zichtbaar te zijn binnen de gemeente en gaan graag met u in gesprek.

Wilt u ook graag mee discussiëren of heeft u onderwerpen die u graag aandraagt binnen de gemeente Bernheze? Wij nodigen u van harte uit om eens een fractievergadering en/of een commissievergadering bij te wonen en te ervaren wat wij voor u proberen te betekenen. Neem gerust contact op via info@vvdbernheze.nl.

Mark van de Ven

Burgerlid Commissie Bestuur & Strategie