Onze nummer 5

Bernheze is een veilige gemeente om in te leven, wonen, en werken.

Door middel van buurtpreventie, bijvoorbeeld via een WhatsApp-groep, en duurzame samenwerking tussen ondernemers, gemeente, politie, brandweer en andere betrokken organisaties zorgen we voor een veilige samenleving.

Als vader van 3 jonge kinderen houd ik dit graag zo, niet alleen voor nu, maar ook in de toekomst.

De verkiezingen komen er aan… Uitdrukkingen als ‘’roepen langs de zijlijn’’ en “goed voorbeeld doet goed volgen”, hebben mij doen besluiten om actief te worden in de lokale politiek. Participatie van de burger is immers van groot belang.

In de komende 4 jaar wil ik me o.a. gaan inzetten voor het behoud van een veilige en prettige leefomgeving. Uw veiligheidsgevoel is belangrijk. Dit betreft niet alleen de fysieke kwaliteit, zoals brandveiligheid en verkeersveiligheid, en de sociale kwaliteit, zoals sociale controle en betrokkenheid, maar zeker ook de kwaliteit van de voorzieningen en het onderhoud binnen de gemeente.

De ambtelijke en bestuurlijke integriteit speelt ook een grote rol bij uw gevoel over een veilige en prettige gemeente. De VVD-Bernheze staat graag dicht bij de burger en ziet uw suggesties en/of ideeën als een welkome toevoeging. Wij gaan graag met u in gesprek. Sámen vormen we een sterk front.

Uiteraard vanuit het liberale gedachtegoed; veiligheid moet geen onnodige inperking van onze vrijheid betekenen. Regeltjes hebben we voldoende en iedereen draagt zijn of haar steentje bij.

VVD-Bernheze kiest voor doen…

Vragen, opmerkingen of tips? info@vvdbernheze.nl

Mark van de Ven

Kandidaat Raadslid VVD-Bernheze