Thema-avond zorg en ouderenbeleid

Voor onze inwoners zijn de zorg en het ouderenbeleid van groot belang .Wij vinden het belangrijk dat de zorg die je nodig hebt past bij het leven dat je wilt blijven leiden. Wij willen dat mensen hun eigen keuzes kunnen blijven maken, ondanks hun beperking, chronische ziekte of ouderdom. Wij willen dat ze kunnen blijven doen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. Een samenleving waarin iedereen meedoet en waarin iedereen bijdraagt aan het geluk voor zichzelf en anderen. Dat willen wij bereiken voor de mensen in Bernheze. Ieder mens telt mee.

De VVD-Bernheze heeft de kennis en ervaring bij elkaar gebracht om hierover met u van gedachten te wissel. Medewerking wordt verleend door:

Sophie Hermans (zie foto) is Tweede Kamerlid voor de VVD, woordvoerder voor WMO en mantelzorg, wijkverpleegkundige zorg, PGB, WLZ en Kwaliteitsbeleid Care.

Miriam van der Smissen, directeur ONS-Welzijn

Henk Verschuur, lid van de Adviesraad Sociaal Domein namens het Overleg Ouderen Beleid (OOB).

Door hun inbreng zal er een goed beeld ontstaan van de bestaande problematiek in de Zorg en het Ouderenbeleid. Een zeer actueel onderwerp dat alle inwoners van Bernheze aangaat.

Laat deze interessante avond niet aan u voorbijgaan, maar grijp de mogelijkheid om ook aanwezig te zijn.

Voor informatie: Jack van der Dussen, raadslid, 06-53496069 of via email jack.vanderdussen@planet.nl .