Luisteren naar Nistelrode!

Alle mensen die gereageerd hebben zijn namelijk zonder uitzondering voorstander van de komst van een 2e supermarkt op locatie “De Winter”.

Nu zullen de politieke partijen aan burgemeester en wethouders moeten laten weten dat zij het eens zijn met de wens van de inwoners van Nistelrode. Maar dat is zeker nog geen “gelopen race”. Nistelrode Solidair werd Bernheze Solidair en nu onderdeel van Partij Lokaal. De VVD-Bernheze vraagt zich af waar de solidariteit met de inwoners van Nistelrode is gebleven binnen deze partij.

Bij alle politieke partijen staat burgerparticipatie hoog in het vaandel. Nu kunnen zij dat bewijzen door samen met de VVD-Bernheze mogelijk te maken dat die 2e supermarkt er gaat komen.

Woensdagavond 30 november 2016 wordt de brief van de 9 ondernemers aan de raad behandeld in de commissie ruimtelijke zaken. De VVD-Bernheze en Politieke Partij Blanco hebben de brief doorgestuurd ter bespreking.
U heeft het recht om in te spreken tijdens de commissievergadering en uw mening kenbaar maken aan de commissieleden en de verantwoordelijke wethouder.
En wilt u niet inspreken dan kunt u wel op de publieke tribune plaats nemen om naar de discussie te luisteren.

Deze vergadering begint om 19.30 uur.

Wilt u reageren dan kan dat via onze website http://bernheze.vvd.nl/contact

Fractievoorzitter VVD-Bernheze