Goede voornemens

Een nieuw jaar. De tijd voor bespiegelingen, lijstjes en goede voornemens. Er is van alles gebeurd in de wereld. Allemaal grote gebeurtenissen. Gebeurtenissen waar je wel door wordt geraakt, maar waarop je geen invloed hebt. De brand vorige week in het appartement van mijn nichtje en haar vriend kwam veel harder binnen. En het herinnerde mij er ook aan dat goede voornemens het beste werken als het dichtbij komt en je er invloed op hebt.

En waar kan dat beter dan in je eigen gemeente?  In de gemeenteraad bijvoorbeeld. De gemeenteraad gaat over wat er in je “achtertuin” gebeurt, met je dorp, je straat en je sportclub. Om ervoor te zorgen dat onze kinderen veilig naar school kunnen. Maar de raad gaat ook over de voordracht van een nieuwe burgemeester.

Wil jij je goede voornemen omzetten in daden? Wil je samen met ons:

·         Invloed op het beleid van de gemeente?

·         Een bijdrage leveren aan de maatschappij?

·         Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen?

·         Met leuke en enthousiaste mensen samenwerken?

Meld je dan aan of kom eens bij ons langs!  Stuur een mailtje naar info@vvdbernheze.nl of bezoek onze website www.bernheze.vvd.nl. Wij luisteren graag naar mensen met ervaring in verschillende branches, die met deze ervaring en kennis iets willen en kunnen betekenen in onze mooie gemeente.

Namens de VVD Bernheze wens ik iedereen een geweldig nieuw jaar. Met veel gezondheid, positiviteit, plezier en vol met nieuwe mogelijkheden! Ons goede voornemen is om Bernheze nog mooier te maken!

Marijke van Gestel,