Zomerreces

De raadsvergadering van 5 juli was de laatste vóór de zomervakantie. Ook de politiek gaat een poosje met vakantie en wel tot 27 augustus. De eerste periode na de gemeenteraadsverkiezingen zit er op.

De VVD-Bernheze kan terugkijken op een zeer drukke tijd, waarbij wij ons weer vol hebben ingezet voor alle inwoners en ondernemers. Helaas hebben wij weinig kunnen realiseren, omdat de coalitie weinig sympathie bleek te hebben voor de voorstellen van de oppositie en de wensen van inwoners en ondernemers. Kijk bijvoorbeeld maar naar de realisatie van de zonneweide aan de Achterste Groes te Heesch.

Veel beloftes van het college om in overleg te gaan met diverse partijen. Zoals met de heer Van Oort, die geen bedrijfshal mag bouwen aan de Zoggelsestraat te Heesch. Zoals met de bewoners aan de Zwarte Molen in Nistelrode, die al 15 jaar veel overlast hebben van verkeersgeluid vanaf de A50.

Wel werd er een motie van de VVD en Lokaal aangenomen voor een gedeeltelijke blauwe zone op het Stationsplein te Heesch. Na de herinrichting staat het plein regelmatig vol met geparkeerde auto’s. En na realisatie van het project ’t Dorp 1-3 komen er nog minimaal 11 auto’s bij. Dat heeft het college zo geregeld met de projectontwikkelaar.

Tijdens het zomerreces zal de VVD-Bernheze minder zichtbaar zijn, maar wij zijn wel bereikbaar om u van dienst te zijn via info@vvd-bernheze.nl

Wij wensen alle inwoners en ondernemers van Bernheze een hele fijne vakantie.

Fractievoorzitter VVD-Bernheze