Gemeenteraadsverkiezingen

Wij zijn van mening dat het roer om moet in deze gemeente.

In de afgelopen 3 jaar heeft de VVD-Bernheze zich zeer constructief opgesteld ten aanzien van het te voeren beleid. Maar als er ontwikkelingen zijn waar wij ons niet in kunnen vinden, dan zijn wij daarover zeer duidelijk. Denk aan de financiële problemen bij de Pas en de 2e supermarkt in Nistelrode.

En zoals de opvang van vluchtelingen! Geen AZC voor de opvang van 500 vluchtelingen voor 10 jaar en ook niet voor 300 vluchtelingen voor minimaal 5 jaar in het MOB complex. En ook geen noodwoningen!
Maar wel kleinschalige opvang van statushouders in alle kernen. Dat schreef het CDA ook onlangs, maar zij vergaten erbij te vermelden dat zij wel instemden met het AZC in het MOB complex.

Geen “uitbreiding” van de Gebr. Dijkhof in het Aa-dal. Ook bij dit project heeft de VVD-Bernheze de rug recht gehouden. Gedurende de afgelopen 5 jaar hebben wij niet kunnen instemmen met dit plan. De coalitiepartijen hebben het op een akkoordje gegooid om gezamenlijk in te stemmen, zonder veel onderbouwing.

Dat is frustrerend maar op 21 maart 2018 kunt u daar verandering in brengen.

Doe mee en wordt lid.

Reageren http://bernheze.vvd.nl/contact